Opzetten beheerorganisatie

Een goed georganiseerde beheersorganisatie zorgt voor continue verbetering aan de software van AFAS.

De beheersorganisatie

Met de keuze voor de ERP oplossing van AFAS is er gekozen voor het integraal werken en het automatiseren van bedrijfsprocessen. Dit vraagt naast het succesvol implementeren van de software, ook een goed georganiseerde beheerorganisatie. Hierin is het van belang dat gebruikers, Key-users en functioneel beheerders goed met elkaar samenwerken. 

Hoe kan Fikss jou helpen

Fikss ondersteunt bij het opzetten van een beheerorganisatie die in staat is om AFAS Profit door te ontwikkelen. In de Fikss aanpak leggen we de nadruk op het samenwerken van de verschillende afdelingen binnen de organisatie die werken met de software van AFAS. Bij het inrichten van een succesvolle beheerorganisatie richten wij ons op de volgende drie pijlers: 
  • Ondersteunen bij de dagelijkse  ondersteuning van de gebruikers;
  • continu verbeteren van alle huidige functionaliteiten;
  • implementeren van nieuwe functionaliteiten welke AFAS 4 keer per jaar uitlevert.

Een optimale beheersorganisatie

Zorgt voor minder externe consultancy
Geeft regie over de eigen processen

Software die blijvend past bij de organisatie

Continu blijven automatiseren van de bedrijfsprocessen

Benieuwd hoe Fikss jouw beheerorganisatie een boost kan geven?

 Neem dan contact op voor een Beheer organisatiescan!

Succes behaal je samen

Fikss heeft met 25 jaar implementatie ervaring een bewezen projectaanpak ontwikkeld. Deze is gebaseerd op eerdere AFAS projecten bij o.a. onderstaande klanten: